návrh, malba a hudba pro železobetonové herní prvky a zvukovou dráhu v Brně na vrchu Špilberk, Pellicova ulice. Duben 2014
Architekt rekonstrukce hriště: Eva Damcová
Stavební inženýr: Vladimír Novotný
Zvukové moduly: Ivo Strašil
Zvuk: Pavel Paseka
Inspirací pro herní artefakt draka byl Brněnský drak.
Na Špilberku lide často venčí svého nejvěrnějšího přítele. Dalším motivem herního artefaktu je pes.
Zvuková dráha tvoří pohádkovou cirkusovou kulisu Kašpárkovi, opičce, mimozemšťanovi, Frídě Kakao a Hodnému Ďáblíkovi.
Poslední malá plastika slouží jako stupně vítězů, schůdky nebo sedátko.
Design, painting and music for concrete gameplay and sonic lane in Brno on the Špilberk hill, Pellicova street. April 2014
Architect of reconstruction of the playground: Eva Damcová
Construction engineer: Vladimir Novotny
Sound Modules: Ivo Strašil
Sound: Pavel Paseka
The inspiration for gaming artifact dragon was tale of "Brno dragon“.
People often walks their dogs here. So another motive for gaming artifact is a dog.
Sound track makes a circus backdrop for Kašpárek, monkey, alien, Frida Cocoa and worthy devil.
The last small sculpture serves as a podium, stairs or a seat.